HOJA DE RUTA – EL VIAJE SOBRE EL MAPA

10 comentarios to “HOJA DE RUTA – EL VIAJE SOBRE EL MAPA”

  1. Guille Says:

    Impresionante, tu eres bueno tio, muy bueno.
    Maravillosas fotos, narración impecable, sentido del humor, sensibilidad, seleccion musical perfecta.
    Tu blog me ha hecho feliz.
    Espero con ansiedad fotos de las etapas siguientes.
    Tienes mas blogs como este?

    • newadventuresinasia Says:

      Gracias!!!

      Tengo otro blog de la india, nepal y china, pero bastante mas cutre que este…abre el google, teclea en el buscador: binblogs ultimo bazar, y te saldrá el primero de tu busqueda.

      Hay una buena legión de blogs tan buenos o mejores que este en castellano o catalán por la red.

      Aquí tienes una buena selección:

      https://ultimobazar.wordpress.com/2008/05/

  2. Una ruta molt xula, sí senyor!!

    Quant de temps en total has estat fora? 8 mesos?

    Enhorabona Germán!

    Una abraçada,
    Carme

    PD Tu saps, perquè si, marcant la opció de “recibir nuevas entradas por mail” no els rebo mai??

    • newadventuresinasia Says:

      Gracies…si en total 8 mesos, vaig haver d´avançar la tornada perque vaig fer curt

      D´aixó que em preguntes, ni ideia. Els meus coneixements no van mes lluny de publicar una entrada i pujar una foto.

  3. Germán, perquè t’han tancat el fil dels toros??

  4. Mira-t’ho bé. És tancat. Es pot llegir, però no es pot escriure res. Té el símbol del candau…

    Suposo que perquè ja saben que pot ser un tema polèmic…

    • newadventuresinasia Says:

      No m´havia adonat, no m´ha agradat gens aixó.
      Si no sabem debatre sense encendre la flama es que aleshores es constaten els meus temors, encara som un pais de clans tribals. Una sospita que cada cop em fa mes por.
      Jo he tingut fortes discussions amb Doña Vikinga, i després li he aconsellat com a qualsevol altre, s´ha de diferenciar les opinions de les persones.
      Es que al final…si la proposta per a evitar enfrontaments es recorrer a una mena de pensament unic i politicament correcte acabarem a una mena d´Italia musoliniana.

      • newadventuresinasia Says:

        Li he deixat un missatge a admingeo per que l´esborri si a tots els que heu contestat us sembla be.

  5. Ok, ja he dit la meva, però de forma molt descafeinada, jejeje només he volgut donar-te el meu recolzament, perquè crec que ha sigut una CENSURA amb totes les lletres.

    Una abraçada,

    Carme

    PD Cada vegada que fas al·lussió que els teus moviments a la xarxa no ténen res a veure amb ligar, em parteixo de riure!!!! Ets genial.

Responder

